home | archief | links | bericht plaatsen Sinds vrijdag 2 maart 2007, jaargang 18 week 16 | |
Term IT Helpdesk bestaat niet meer in 2020donderdag 19 april 2012, 08:34:00Recent heeft IT dienstverlener PEAK-IT een Rondetafelbijeenkomst georganiseerd. Tal van toonaangevende organisaties gaven hun visie over de toekomst van de IT Helpdesk. De belangrijkste conclusie is dat de nieuwe IT Helpdesk een nog duidelijkere tweedeling zal kennen. IT managers in Nederland verwachten dat een groter deel van de Helpdesk in de toekomst volledig geautomatiseerd zal zijn. Een ander deel van de Helpdesk zal juist gefocust zijn op specialistische kennis en persoonlijk contact met de eindgebruiker. De performance van een IT Helpdesk zal steeds meer getoetst worden aan de mate van tevredenheid van de eindgebruiker. Deze eindgebruiker wordt een steeds grotere rol toegedicht binnen IT beheer. De term IT Helpdesk vervaagt langzaam en zal in 2020 zeker uit het IT landschap zijn verdwenen. |
CategorieInternet (178)ICT (50)Horeca (17)Bouw (38)Media (81)Ontspanning (247)Overig (381)Bedrijven (214)Personeel (62)Vakantie (76)Milieu (15)Wetenschap (14)Laatste 10 berichtenDe Indo Paragnost - AutobiografischBoek Larie Bombarie – 25 jaar verwondering, frustratie en inspiratieIK KON HET NAVERTELLEN - true story VERTAALDWINDHOOS 'ook voor outsiders'DOORSPEK 100 -ein- aangeboden aan hospice MariaweideSneeuw 2023/2024: waar en wanneer ligt er sneeuw?Nederlandse B&B in Andalusië10 Tips voor een Gezonde Ouderdom: Je Gids voor Langdurige VitaliteitLoot18 schrijft tweetalige verhalenbundelRecent verschenen: thriller ‘ms ZEEPAARD’ speelt in 2008, maar verhaalt over actuele problemen. |